ik ben niet van plan de 100 te halen dit jaar maar er zullen er hopelijk nog wel enkele volgen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
klaproos 2
Collapse
X
-
-
-
Re: klaproos 2
Mooie opbouw van scherp en onscherpe klaproos, vind het wel wat jammer van de stengel zo zichtbaar in beeld,
groetjes,
loulouLoulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LoulouBeavers Bekijk berichtMooie opbouw van scherp en onscherpe klaproos, vind het wel wat jammer van de stengel zo zichtbaar in beeld,
groetjes,
loulou
Bedankt alvast voor de reactiesbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
bedoel de stengel achter de klaproos.Loulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LoulouBeavers Bekijk berichtbedoel de stengel achter de klaproos.
Ok bedankt, dacht wel dat je die bedoelde, ik vind die ook wat storen, misschien post ik er nog wel die je beter zal vinden ... of die weer andere onvolmaaktheden vertonenbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
hahaha, is smaak hè, voor wat waard is enzo;-))Loulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl
Comment
-
-
Voor mij mag je gerust tot 100 gaan en nog verder!
Weer zo ééntje waar je wat langer stilletjes zit van te genieten'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Die genre van foto's zie ik heel graag...dromerig...zacht...mooi!
Gr Pascale
Comment
Comment