Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik begrijp uw goede bedoelingen, maar wat geeft u de zekerheid dat deze onderste boven hangt? Kan zijn dat het beter oogt mits een rotatie van 90°( in welke richting? ), maar hetgeen ik weergeef is de natuurlijke bloeiwijze.
Zal uw aanbeveling eens uitproberen. Bedankt om mee te denken.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Ik begrijp uw goede bedoelingen, maar wat geeft u de zekerheid dat deze onderste boven hangt? Kan zijn dat het beter oogt mits een rotatie van 90°( in welke richting? ), maar hetgeen ik weergeef is de natuurlijke bloeiwijze.
Zal uw aanbeveling eens uitproberen. Bedankt om mee te denken.
Omdat ik deze ook op foto heb maar niet zo mooi als de jouwe. KLIK
Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy https://500px.com/marnix_photography
Omdat ik deze ook op foto heb maar niet zo mooi als de jouwe. KLIK
Zal morgen ( eventueel ) de hele plant eens plaatsen, dan kan u zich vergewissen van de juistheid van mijn foto, want hetgeen ge nu doet is mij leugenachtig maken en laat dat nu een van de redenen zijn waardoor ik nogal geïrriteerd raak.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment