heel mooi met een goeie scherpte ,ook een sterke compo
ook mijn gedacht
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Oorspronkelijk geplaatst door MacroshopperBekijk bericht
idd heel mooi al vind ik z'n linkeroog iets te donker. (oog is eigenlijk helemaal weg)
Door de lage zon viel zijn linkeroog in de schaduw. Ipv het wat op te lichten heb ik gekozen voor iets meer contrast en een tikje meer black point om het effect naar de sfeer en de titel te brengen. En ik heb er dan maar Kapitein 'Eén-Oog' van gemaakt
Hier heb ik dus wat meer naar het totaalbeeld en de sfeer gekeken dan naar de technische details. (contrast was toch iets te groot om het oog deftig te krijgen in één shot)
Door de lage zon viel zijn linkeroog in de schaduw. Ipv het wat op te lichten heb ik gekozen voor iets meer contrast en een tikje meer black point om het effect naar de sfeer en de titel te brengen. En ik heb er dan maar Kapitein 'Eén-Oog' van gemaakt
Hier heb ik dus wat meer naar het totaalbeeld en de sfeer gekeken dan naar de technische details. (contrast was toch iets te groot om het oog deftig te krijgen in één shot)
Bedankt voor de reacties
Grtz,
Kurt
'k ben er niet slimmer door geworden maar ... 'k weet wel meer.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment