Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik volg Frakske ivm de scherpte . Inderdaad misschien beter 1 bloempje scherp. Vind het ook jammer van de linkerkant die geen plaats heeft...
Mooie bg...
Niet slecht voor de Panasonic FZ150, bijna net zo goed als Lilibie met haar FZ38.
Jammer dat de scherpte net niet goed ligt.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Knap Scherp
BG zit perfect .
mss een klein beetje meer plaats aan het blaadje op de linker zijde dat nu tegen de kant aan plakt maar verder top hoor
Groetjes
Luc
Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
ik volg hier ook ,zou de DOF genomen hebben tot net dat spinragje ook binnen de scherpte viel
En kan iemand dan eens uitleggen hoe je dat doet? Hoe ZIE je dat al op een zoeker of schermpje van 3 duim? En als je het al ziet, hoe draai je je lens 1/10 van een milimeter ? Je kan wat foefelen met vooruit en achteruit te gaan, maar das dus maar net zoveel als je DOF wil winnen...
Of gaan jullie met de laptop op pad en nemen jullie remote fotoos?
Voor mij is het scherp nemen van dat bloempje een stuk geluk, of veel fotoos nemen tot je dat geluk hébt
De foto is trouwens een van de mooiste die hier deze week gepresenteerd staan. Proficiat Rosie
Comment