Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gluurder

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gluurder

Deze zat me aan te staren vanuit zijn "grotje".

Pablo

Re: Gluurder

Geen reactie omdat iedereen buiten zit met dit mooie weer?

Comment

Ik vind em super.
      Misschien enkel dat opvallende geel dewelke wat de foto beetje druk maakt.
      Verder ligt een groot deel van de onscherpte voor het onderwerp wat voor mij persoonlijk iets teveel van het goede is.
      Misschien links stukje af, maar dan klopt de compo ook minder

Comment

Bedankt voor je reactie . Persoonlijk vind ik de foto wel leuk met de korstmossen erbij. En ja dat onscherpe deel links..Mij stoort het niet echt, maar ik snap wat je bedoelt

Comment

In elk geval goed gezien en goed vastgelegd. Mooie scherpte op de oogjes. Mij stoort het korstmos niet, maar ik zou toch (indien mogelijk) voor een iets andere compositie kiezen. Doordat de spin van rechts naar links kijkt, kijk ik eigenlijk zelf niet naar de rechterkant van de foto. Daar mag van mij dus een stuk af. Dan zit de spin meteen ook minder centraal. Al zeg ik er meteen bij dat ik helemaal niet zeker ben dat het resultaat dan beter zal zijn. Maar het lijkt me het proberen waard.

Groet,

Gabriël
          Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.

Comment

Wel mooi die scherpte op de oogjes
            Grt Rosie
            GROETJES ROSIE
            Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
            panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

knap scherp op de oogjes

Comment

Bedankt voor de reacties .. En mooi gezien van de spin die naar rechts kijkt. Zal ik onthouden.

Comment

Het dooiermos stoort voor mij niet, het is een natuurlijke omgeving en het spinnetje staat er goed scherp op.
                  Wat wel stoort is het harde licht waardoor er geen details mee te zien zijn in de schaduw.

Dit kan je voorkomen met een invul flits of een reflectieschermpje.

Groeten,
                  Eric

Comment

omdanks het harde licht staat deze er toch mooi op
                    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Het licht is inderdaad nogal hard, maar voor de rest een mooie hoor
                      D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
                      Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
                      Flickr - JAlbum

Comment

Working...
                      X