Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

OLH beestje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• OLH beestje

Dank voor het kijken, of uw mening
    Groetjes Rosie
    GROETJES ROSIE
    Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
    panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Re: OLH beestje

Beestje staat er mooi scherp op maar vind de bloem te overheersend
    Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy
    https://500px.com/marnix_photography

Comment

,bloem staat er heel mooi op , ik zou zeggen doe het beestje er af en je hebt een mooi foto
      ik weet niet heel goed wat te denken over het beestje ,oogt naar mijn gevoel wat raar ,lijkt een beetje plastiekerig ,en niet heel scherp ,zou het kunnen dat je een ruisfilter (iets teveel ) hebt gebruikt en daarna terug bijverscherpt ,ik weet het niet hoor het is maar gissen en kan ook verkeerd zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
        ,bloem staat er heel mooi op , ik zou zeggen doe het beestje er af en je hebt een mooi foto
        ik weet niet heel goed wat te denken over het beestje ,oogt naar mijn gevoel wat raar ,lijkt een beetje plastiekerig ,en niet heel scherp ,zou het kunnen dat je een ruisfilter (iets teveel ) hebt gebruikt en daarna terug bijverscherpt ,ik weet het niet hoor het is maar gissen en kan ook verkeerd zijn
        kan patrick hier wel volgen rosie
        laat maar eens weten waneer je tot hier wil komen op een zaterdag dan help ik je een heel stuk op weg
        om via pm alles uit te leggen over een toestel is toch nog net iets moeilijker dan als je het iemand voor kan doen
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
          kan patrick hier wel volgen rosie
          laat maar eens weten waneer je tot hier wil komen op een zaterdag dan help ik je een heel stuk op weg
          om via pm alles uit te leggen over een toestel is toch nog net iets moeilijker dan als je het iemand voor kan doen
          ik zou geen beter iemand bedenken om met dit soort toestel te leren mee omgaan ,"the master himself " ,die wonderen uit dit toestel tovert

Comment

Working...
          X