Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ergens tussen de schors....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ergens tussen de schors....

....kwam deze piepen. Ik weet niet welk bloemetje dit is,
    maar het was heel klein en in het oog springend door zijn felle paarse kleur ...

Groeten
    Jolien

Re: Ergens tussen de schors....

Niemand?

Comment

ja ja toch iemand
      kleuren zijn mooi maar mis naar mijn gevoel wat scherpte ,en door die lichte vlekken in de BG komt het onderwerp niet zo goed tot zijn recht daar er ook lichte vlekken op de bloem aanwezig zijn
      hoewel het een zeer mooie BG is past hij niet zo goed bij het onderwerp ,mijn gevoel he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
        ja ja toch iemand
        kleuren zijn mooi maar mis naar mijn gevoel wat scherpte ,en door die lichte vlekken in de BG komt het onderwerp niet zo goed tot zijn recht daar er ook lichte vlekken op de bloem aanwezig zijn
        hoewel het een zeer mooie BG is past hij niet zo goed bij het onderwerp ,mijn gevoel he
        Ok, interessant dat je dit zegt. De achtergrond was oorspronkelijk zo, het bloempje stond zeer laag tegen de grond en ik ben toen op de grond gaan liggen. De lichtplekken die je dan ziet komen door de lucht die door de sparren heen piepte... Misschien had ik inderdaad beter voor een andere achtergrond gekozen (zelf een achtergrond gecreëerd). Bedankt voor je mening!

Groeten
        Jolien

Comment

Working...
        X