Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
blauwe druifjes
Collapse
X
-
-
-
Re: blauwe druifjes
die staan er mooi op vicky
heb ze hier ook in de tuin maar staan momenteel voor mij iets te laag tegen de grondGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
-
Heel speciale sfeer deze !
Heel modellerend en fascinerend licht, ik kan het niet zo goed lezen !? Heb je hier één of andere filter of bewerking op losgelaten ? Ik ben benieuwd...
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtHeel speciale sfeer deze !
Heel modellerend en fascinerend licht, ik kan het niet zo goed lezen !? Heb je hier één of andere filter of bewerking op losgelaten ? Ik ben benieuwd...
Greetz, Kariboe
@ iedereen : merciekesGroetjes Vicky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky Bekijk berichtNeen Kariboe geen filter of bewerking. De bloemen staan in een potje voor het venster in mijn keuken en op de achtergrond scheen de zon en de kleuren in de achtergrond gingen goed samen met de bloemen. Ook had ik nog de weerkaatsing van de bloemen op het glas dus .... mijn afwas laten staan en de camera gepakt
@ iedereen : merciekes
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Comment