Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Donkerte past bij de BG en creëert mee de sfeer voor mij.
DoF een beetje minder en daardoor kan ik de andere comments wel begrijpen naar totaalbeeld toe.
Korrel weer passend hier, doch raar voor een 5D MK II (zonder de exif te kunnen zien).
Bedankt voor het kijken en de reakties.
Ik wist dat deze niet hoog ging scoren maar ik doe mijn ding, en dat is dikwijls verre van technisch perfect... maar toch leuk...
voor mij staat deze eerste bode van de lente er ook te donker op
bij dit bloempje stel ik me een licht beeld voor
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Donkerte past bij de BG en creëert mee de sfeer voor mij.
DoF een beetje minder en daardoor kan ik de andere comments wel begrijpen naar totaalbeeld toe.
Korrel weer passend hier, doch raar voor een 5D MK II (zonder de exif te kunnen zien).
Grtz,
Kurt
Ik volg.
Dit is een foto met karakter, eigenzinng en tegendraads. Daardoor is het een verrassend plaatje en onderscheidt het zich van de vele "nette" maar 'dagelijkse' foto's hier.
Maar ook ik vind de DOF verkeerd liggen...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment