Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Anemoon soft
Collapse
X
-
Anemoon soft
-
-
Re: Anemoon soft
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtHet softe en de beeldvulling vind ik OK maar ik zie liever haar smoeltje, dan zou ik ook dat afgeknipte steeltje niet zien
toch bedankt vr je reactie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtDeze reactie had ik wel van je verwacht, maar haar snoetje was niet meer zo fris, en vond hier de structuur in de blaadjes wel mooi samen met mijn experiment van licht en water
toch bedankt vr je reactie
al had ik ook liever de voorkant gezienGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtMij stoort het niet om de bloem anders in beeld te zien, het softe van de kleuren nemen voor mij de bovenhand
en plus het hartje al wat ouderdoms verschijnselen had en hier het softe zou verstoren, gekozen vr deze zijde van de bloem
Comment
-
-
Mooi soft, heel mooi licht. En waarom altijd de voorkant ? Dat doet iedereen al.
Groeten, BertNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
-
Tof! je experiment is al aardig geslaagd.
Voor- of achterkant maakt voor mij ook niet uit, dat bepaal jij.
Je BG vind ik ook super mooi.
Mag ik vragen hoe je die bekomen hebt.
groetjes
moniqgroetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk berichtTof! je experiment is al aardig geslaagd.
Voor- of achterkant maakt voor mij ook niet uit, dat bepaal jij.
Je BG vind ik ook super mooi.
Mag ik vragen hoe je die bekomen hebt.
groetjes
moniq
succes ermee
Comment
-
dit is er weer èèntje naar mijn smaak zie ,en ik vind het heel knap gezien om het bloempje op deze manier in compo te brengen ,zalig zacht en soft met mooie pastelkleurtjes en fijne details van de nerven en druppeltjes op de blaadjes ,iit
Comment
-
-
Comment