Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hart van Anemoon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hart van Anemoon

Oorspronkelijk geplaatst door chelle Bekijk bericht
    Superknap!

Kan je me eens uitleggen wat je precies doet met die kleurfilter, is dat in nabewerking of een opschroeffilter, welke kleuren worden gefilterd?

Van mij mag je deze gerust in macro posten, het gaat hier tenslotte om een macro en zie deze eerder als een verrijking dan een vervuiling van deze rubriek.

Grtz, chelle
    Chelle,
    bedankt,
    die filter is gewoon na de ontwikkeling in PS, in PS filters genomen => artistiek => posterranden en deze er opgezet niet meer dan dat

hier gaf dit iets extra aan de foto, is niet altijd even mooi op elke foto, gewoon uittesten,
    hopelijk geraak je hier uit

verder ook allen bedankt vr de fijn e reacties
    groetjes Ingrid

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chelle Bekijk bericht
      Superknap!

Kan je me eens uitleggen wat je precies doet met die kleurfilter, is dat in nabewerking of een opschroeffilter, welke kleuren worden gefilterd?

Van mij mag je deze gerust in macro posten, het gaat hier tenslotte om een macro en zie deze eerder als een verrijking dan een vervuiling van deze rubriek.

Grtz, chelle
      Hola, niemand heeft van vervuiling gesproken hé

Het gaat me meer om het feit dat de meeste macro's een vrij natuurlijk karakter hebben, in de eerste plaats zo beoordeeld worden en een meerwaarde krijgen naargelang de moeilijkheid van het tafereel dat ongedwongen kan vastgelegd worden (en dit geldt zeker bij dieren).
      Het beeld en resultaat van de bewerking op zich kan ik hier dan ook zeker appreciëren. Maar past in totaliteit voor mij beter in een andere sectie. That's all

Grtz,
      Kurt

Grtz,
      Kurt

Comment

weerom een prachtig beeld Ingrid ,waar PS toch niet allemaal goed voor is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
          weerom een prachtig beeld Ingrid ,waar PS toch niet allemaal goed voor is
          Voila, ik ben gewoon jaloers omdat ik geen PS skills heb om mijn foto's te perfectioneren of te bewerken
          (Eigenlijk ben ik de laatste tijd zelfs niet meer aan foto's nemen toe gekomen... )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
            Hola, niemand heeft van vervuiling gesproken hé

Het gaat me meer om het feit dat de meeste macro's een vrij natuurlijk karakter hebben, in de eerste plaats zo beoordeeld worden en een meerwaarde krijgen naargelang de moeilijkheid van het tafereel dat ongedwongen kan vastgelegd worden (en dit geldt zeker bij dieren).
            Het beeld en resultaat van de bewerking op zich kan ik hier dan ook zeker appreciëren. Maar past in totaliteit voor mij beter in een andere sectie. That's all

Grtz,
            Kurt

Grtz,
            Kurt
            ik had het ook niet als negatieve respons ontvangen

Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
            Voila, ik ben gewoon jaloers omdat ik geen PS skills heb om mijn foto's te perfectioneren of te bewerken
            (Eigenlijk ben ik de laatste tijd zelfs niet meer aan foto's nemen toe gekomen... )
            Dit was enkel wat spielerei (ontdekkingstocht) met PS en kwam per toeval tot een mooi resultaat, ben zelf ook nog een prutser met PS
            Ik gebruik hoofdzakelijk PS om mijn foto's te ontwikkelen, mijn moto is dat een foto van het éérste moment correct moet zijn.
            groetjes Ingrid

Comment

Knappe bewerking.

Close-up en macrofotografie wordt meestal met natuur geassocieerd, maar sommige natuurlijke patronen en vormen zijn zo abstract dat het moeilijk wordt waar je ze moet gaan indelen. Ik vind dan ook dat deze in elk van de voorgenoemde groepen kan geplaatst worden.

Groeten,
              Eric

Comment

Leuke bewerking, met als resultaat een prachtige grafische plaat!!!
                Mijn Webstek

Comment

allen bedankt vr de fijne reacties
                  groetjes Ingrid

Comment

Working...
                  X