Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hart van Anemoon
Collapse
X
-
-
-
Re: Hart van Anemoon
is een hele mooie ingrid
Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk berichtSpeciale bewerking en zeker niet slecht
Vind hem daardoor echter net niet passen tussen het standaard Macro & Close up aanbod.
Grtz,
KurtGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk berichtPrachtig van kleur en scherpte.
Is dit het resultaat van slechts één foto?
groetjes
moniq
Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk berichtSpeciale bewerking en zeker niet slecht
Vind hem daardoor echter net niet passen tussen het standaard Macro & Close up aanbod.
Grtz,
Kurt
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichtis een hele mooie ingrid
ik volg kurt zou deze eerder in stilleven plaatsen
eerlijk ik twijfelde hier of stilleven en abstract
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk berichtAmaai, als dit slechts één foto is, wat een scherpte voor een f5
groetjes
moniq
Comment
-
allen bedankt vr de toffe reacties
animalshot, sorry vr mijn twijfelen
Comment
-
Mooi verzorgde bewerking weer...
Grt, Ingrid.Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
http://www.ingridvekemans.com
Comment
-
-
Hier hou ik van... onvoorwaardelijk !
Dit is meer dan het louter weergeven van de werkelijkheid. Je voegt toe, je creëert, je laat je meevoeren !
Alleen de compo kon - volgens mijn bescheiden mening - sterker. Ik ben niet zo te vinden voor "centraal", maar hier vermoed ik een sterker beeld.
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Superknap!
Kan je me eens uitleggen wat je precies doet met die kleurfilter, is dat in nabewerking of een opschroeffilter, welke kleuren worden gefilterd?
Van mij mag je deze gerust in macro posten, het gaat hier tenslotte om een macro en zie deze eerder als een verrijking dan een vervuiling van deze rubriek.
Grtz, chelle
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtHier hou ik van... onvoorwaardelijk !
Dit is meer dan het louter weergeven van de werkelijkheid. Je voegt toe, je creëert, je laat je meevoeren !
Alleen de compo kon - volgens mijn bescheiden mening - sterker. Ik ben niet zo te vinden voor "centraal", maar hier vermoed ik een sterker beeld.
Greetz, Kariboe
compo => zou kunnen heb het eens uitgetest mooi alternatief
Comment
Comment