Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bollekesfrak...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• bollekesfrak...

nog eentje van de doos 2011
    door mijn toestel te verplaatsen
    en een rose bloem in de BG
    mee te nemen verkreeg ik dit verloop van de BG

Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Re: bollekesfrak...

Het beesteje op zich is helemaal schitterend vastgelegd, mar die roze BG rechts in de foto vind ik nu net storend

Groetjes,
    Myriam
    Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
    www.myriamvos.jalbum.net of facebook

Comment

Heel mooi, en voor mijn smaak kan deze bg dan weer wel
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Zo zie ik ze graag , een echte beauty .

Grtz .

Dirk .
        Nikon D90 - 18-105mm - Sigma 150mm Macro

Comment

Mooi zeg, super kleuren.....

Comment

ik kan hem wel smaken
            groetjes Ingrid

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vossie Bekijk bericht
              Het beesteje op zich is helemaal schitterend vastgelegd, mar die roze BG rechts in de foto vind ik nu net storend

Groetjes,
              Myriam
              Ik treed je bij. Als je dan toch met de sproeier op pad gaat, kan die BG anders, maar das blijkbaar smaak, en over smaak...

Toch mooie beestjefoto!
              Last edited by Eddy Bal; 26 februari 2012, 17:03. Reden: typfoutjes
              Canon 60D - Canon EF70-200 f/4.0L - Canon EF-S18-55 f/3.5-5.6 - Canon 50 f/1.8 II - Canon EF-S17-85mm f/4-5.6 IS USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eddy Bal Bekijk bericht
                Ik treed je bij. Als je dan toch met de sproeier op pad gaat, kan die BG anders, maar das blijkbaar smaak, en over smaak...

Toch mooie beestjefoto!
                sorry hoor Eddy Bal maar als je me zou kennen weet je wel dat ik niet met een sproeier op pad zou gaan
                dit is tegen mijn princiepes ik neem de natuur zo als ze is
                deze is van 07.39 in de ochtend als er nog dauw te vinden is je moet er enkel vroeg voor uit de veren
                en ja blijkbaar zijn er die het er niet voor over hebben en met een plantenspuit de natuur in trekken
                als je met me op pad zou gaan zou je beter weten, dat ik de natuur repecteer en niet manipuleer zoals sommige doen
                dit is puur natuur heb hier een natte broek aan over gehouden tot over mijn knieën en dat nog voor ik moest gaan werken
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Erg mooi!
                  Zuring kever?
                  https://www.naturephotoportal.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
                    sorry hoor Eddy Bal maar als je me zou kennen weet je wel dat ik niet met een sproeier op pad zou gaan
                    dit is tegen mijn princiepes ik neem de natuur zo als ze is
                    deze is van 07.39 in de ochtend als er nog dauw te vinden is je moet er enkel vroeg voor uit de veren
                    en ja blijkbaar zijn er die het er niet voor over hebben en met een plantenspuit de natuur in trekken
                    als je met me op pad zou gaan zou je beter weten, dat ik de natuur repecteer en niet manipuleer zoals sommige doen
                    dit is puur natuur heb hier een natte broek aan over gehouden tot over mijn knieën en dat nog voor ik moest gaan werken
                    Mijn excuses als het idd echt is, maar er wordt zoveel gefoefeld... Van wat hier dikwijls getoond wordt vind ik soms ver van eerlijke fotografie. Mooie plaatjes, dat wel, écht... daarom mijn blijkbaar onterechte opmerking. DOE ZO VOORT!!
                    Canon 60D - Canon EF70-200 f/4.0L - Canon EF-S18-55 f/3.5-5.6 - Canon 50 f/1.8 II - Canon EF-S17-85mm f/4-5.6 IS USM

Comment

Héél knap!!!

Comment

Working...
                      X