Eentje die ik hier nog niet had laten zien. Beeldje van afgelopen zomer.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Struiksprinkhaan
Collapse
X
-
Struiksprinkhaan
Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.comLabels: Geen
-
-
Re: Struiksprinkhaan
Hier hou ik van !
Heel speciaal met die helwitte achtergrond. Niet makkelijk ook, zeer grote kans op 'overstraling'. Maar zeer geslaagd hier, met zeer mooie 'groenen' tot gevolg... Knappe plaat !
Een vrijblijvende vraag (m.a.w. je hoeft niet perse te antwoorden) : studiowerk of op de buik in het gras ?
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
-
frisse mooie plaat met een aparte compo
Comment
-
De scherpte zit precies op de juiste plaats. Dat maakt de foto prachtig. Het beestje in zijn geheel, daar kan ik van genieten.Canon 60D - Canon EF70-200 f/4.0L - Canon EF-S18-55 f/3.5-5.6 - Canon 50 f/1.8 II - Canon EF-S17-85mm f/4-5.6 IS USM
Comment
-
-
een schoontje van deze groene springerGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Prachtige opname.
Groeten,
Geert
Comment
Comment