Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Daar is de lente .... + Update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Daar is de lente ....

Ja Franske ... Voor mijn part mag je inderdaad wel is meer met je smikkel het gras induiken als je telkens zo'n mooie plaat weet te schieten
    Groetjes
    Luc
    Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

Het resultaat mag er zeker zijn, de moeite waard om de blikken van de groendienst te trotseren
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Heel mooi en zeer herkenbaar !
        En inderdaad, het languit op de grond liggen turen door de zoeker ? Niet iedereen heeft het zo begrepen. Al een paar keer zo de mensen behoorlijk de stuipen op het lijf gejaagd...
        Ik zou deze plaat misschien alleen nog een beetje verhelderen. Ik snak naar licht...
        Greetz, Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
          Heel mooi en zeer herkenbaar !
          En inderdaad, het languit op de grond liggen turen door de zoeker ? Niet iedereen heeft het zo begrepen. Al een paar keer zo de mensen behoorlijk de stuipen op het lijf gejaagd...
          Ik zou deze plaat misschien alleen nog een beetje verhelderen. Ik snak naar licht...
          Greetz, Kariboe
          Die stuipen nog niet maar er was wel ooit iemand die eens vroeg of hij niet beter de 100 zou bellen, ik lag toen wel naast mijn fiets met 't kodakske ..., de brave man dacht dat ik daar gevallen was

Heel in het groot op mijn scherm leek het mij helder genoeg,
          achteraf vond ik het ook wat donker ... maar vermits niemand reageerde dacht ik dat het wel aan mij lag ...
          Ik denk dat de update nu de realiteit nog beter weergeeft

allemaal bedankt al voor de fijne reacties
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Re: Daar is de lente .... + Update

Idd, je update is realistischer en de doortekening in het wit van de blaadjes komt er beter uit.

groetjes

moniq
            groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Héél mooi en goed gedaan
              (kijk toch nog eens naar je histogram, hij kan nog beter wat betreft lichten. De beste ligt tussen de twee versies, denk ik)
              Mvg,
              Eddy
              Smaken verschillen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                Die stuipen nog niet maar er was wel ooit iemand die eens vroeg of hij niet beter de 100 zou bellen, ik lag toen wel naast mijn fiets met 't kodakske ..., de brave man dacht dat ik daar gevallen was
                ooit hetzelfde meegemaakt toen ik een rups aan het fotograferen was ,die hulpzame mensen dachten toen ook dat er iets ernstigs aan de hand was ,en miss hadden ze nog wel gelijk ook
                Frans dit is een prachtplaatje ,heel mooi in zijn natuurlijke omgeving gefotografeerd en een mooie DOF gebruikt , bloemetje springt er zo uit ,update maakt hem nog mooier

Comment

Voor mij de update . knappe foto .

Grtz .

Dirk .
                  Nikon D90 - 18-105mm - Sigma 150mm Macro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                    ooit hetzelfde meegemaakt toen ik een rups aan het fotograferen was ,die hulpzame mensen dachten toen ook dat er iets ernstigs aan de hand was ,en miss hadden ze nog wel gelijk ook
                    Maar 't doet gelukkig geen zeer hé

bedankt nog voor de reacties
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
                    X