Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Frans dit is super zonder overdrijven ,zeer knap dat licht op die blaadjes en vooral wat een mooie BG ,die oogt bijna monotoon Z/W en daar tegen die mooi gekleurde blaadjes ,zeer knap
Ik vind het licht ook mooi, maar er stoort me toch iets aan die foto. toch zeker al die tak links bovenaan valt uit de toon. Kun je nu niet veel aan doen. Eerlijk gezegd ik zit meer naar de achtergrond te kijken dan naar de blaadjes.
Photography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
een hele mooie frans
en wat voor een BG die vind in super
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Mooi beeld
BG ook mooi. Linkse takje bovenaan idd een beetje ongelukkig erbij. De blaadjes zelf hadden meer van het licht mogen profiteren om er harder uit te springen. Hadden dan beter contrast gevormd met de BG.
Comment