Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zaaddoosje
Collapse
X
-
-
-
Re: Zaaddoosje
Mooi plaatje...aandachtspunt goed vastgelegd, al heb ik het gevoel dat de onscherpte door PS is gecreëerd.
-
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoe Bekijk berichtMooi plaatje...aandachtspunt goed vastgelegd, al heb ik het gevoel dat de onscherpte door PS is gecreëerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtIvan, onscherpte door de instelling van de camera en zeker niet door PS, enkel ontwikkeld met PS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoe Bekijk berichtIn dat geval, mijn excuses. En een extra dikke pluim voor dit paaltje
bedankt
Comment
-
-
Dit is echt weer een prachtplaatje.
Dit soort foto`s zie ik je het liefst maken, altijd zo een mooie DOF.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
het blijven knappe zaaddoosjes die gekrulde dingen
staat er weer prachtig op ingrid hou wel van die beperkte DoFGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtMooi
en is dat hetzelfde zaaddoosje dat we kennen van al een tijdje geleden dat je uit je "modellen-stock-doos" haalde ?
heb er bij enkele de zaadjes uitgehaald en ga proberen in de lente ze te planten en ben benieuwd wat er gaat van voort komen
Comment
Comment