Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
kan op het eerste zicht niet zeggen welke het is Patrick
maar het beestje staat er wel heel mooi op
nog even wachten en dan kunnen we er weer op uit trekken
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
lijkt mij een pantserjuffertje, maar welke soort????
Staat er wel super op hoor.....
was ook mijn eerste gedacht daar het schild wat glanzend is ,maar vind niet dat de kleuren overeen komen ,of bestaan er miss nog andere soorten ??
dank voor het reageren
Gewoon een vers lantaarntje, toch?
Mooi zacht licht!
dank je Thierry ,je zou wel eens kunnen gelijk hebben ,maar ik dacht eerst dat lantaarntjes alleen blauw van kleur waren
dank voor de reactie's tot nu toe
dank je Thierry ,je zou wel eens kunnen gelijk hebben ,maar ik dacht eerst dat lantaarntjes alleen blauw van kleur waren
dank voor de reactie's tot nu toe
Zeker bij lantaarntjes kan er vrij veel variatie zijn, je hebt vormen die zelfs naar oranje toeneigen. Deze is gewoon nog erg vers (zie vleugels) waardoor hij niet volledig op kleur is, want het is wel een blauwe vorm Het ontbreken van het zwart op slechts één segmentje achteraan is behoorlijk typerend. Ze hebben ook pterostigma's die zwart/wit getint zijn maar die zie je hier nog niet.
Comment