Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Canon EOS 550D + Canon EF-S 18-55 IS + Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS II + Canon EF 50mm f/1.8 II + Canon RC6 + Benro A650FBH2 + nog wat UV filters en zonnekappen
Ben me bewust dat de opname geslaagd is doch is te versteend, doods ondanks de vlucht - te weinig leven. Sla me nu zelf niet dood hé Patrick anders moet je voor vele jaren den bak in
Ben me bewust dat de opname geslaagd is doch is te versteend, doods ondanks de vlucht - te weinig leven. Sla me nu zelf niet dood hé Patrick anders moet je voor vele jaren den bak in
ja GR daar heb je volkomen gelijk in ,dat is ook de reden waarom die zo lang in mijn schuif is blijven liggen ,eigenlijk was ik niet echt tevreden, daar ik liever wat meer beweging had gezien in de vleugels ,sluitertijd stond veel te hoog ,maar vangt hem maar eens opnieuw hè
Ben me bewust dat de opname geslaagd is doch is te versteend, doods ondanks de vlucht - te weinig leven.
ik moet hem daar toch wel gelijk in geven. Ik heb ongeveer dezelfde foto met beweging in de vleugels en zat daarbij aan 1/1250 sec. klik
Ik vond die van mij misschien iets te traag dus zou graag eens terug gaan om rond de 2000 te geraken zodat juist de tipjes van de vleugels nog beweging vertonen. Laat maar iets weten als je terug gaat rond welke sluitertijd je dat bekomt
ik moet hem daar toch wel gelijk in geven. Ik heb ongeveer dezelfde foto met beweging in de vleugels en zat daarbij aan 1/1250 sec. klik
Ik vond die van mij misschien iets te traag dus zou graag eens terug gaan om rond de 2000 te geraken zodat juist de tipjes van de vleugels nog beweging vertonen. Laat maar iets weten als je terug gaat rond welke sluitertijd je dat bekomt
greets,
Jeroen
Dank je Jeroen ,dat is de juist gepaste snelheid dat je mij laat zien ,mooi de beweging terwijl je de vleugels nog herkend ,het is een knappe trouwens jou foto ,ik zal het zeker in gedachte houden
Comment