stt... hij droomt van de winter
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
lavendel op rust
Collapse
X
-
-
Re: lavendel op rust
eens wat anders, mooi van kleur, BG en compo
dacht dat hij al grijs aan het worden was, maar ik veronderstel dat het sneeuw is
-
Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk berichtSubtiele kleuren en mooie herhaling in de BG.
Knap gedaan.
Groetjes
LucNikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk berichtSubtiele kleuren en mooie herhaling in de BG.
Knap gedaan.
groetjes
moniqGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
mag ik eerlijk zijn Frans ik had liever het bloemetje er iets meer zien uitkomen ,nu vind ik het een beetje toon op toon ,de foto opzich is zeker niet slecht zeker mede door die herhaling maar het takje komt er niet echt goed uit ,mijn eerlijk gevoel he Frans
Comment
-
-
Vind dit erg mooi, met die prachtige kleur.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtmag ik eerlijk zijn Frans ik had liever het bloemetje er iets meer zien uitkomen ,nu vind ik het een beetje toon op toon ,de foto opzich is zeker niet slecht zeker mede door die herhaling maar het takje komt er niet echt goed uit ,mijn eerlijk gevoel he Frans
Groetjes,
MyriamCanon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
Comment