Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
een beetje moeilijk tezien wat het is Maxim ,waarschijnlijk is dat voor jou anders daar jij het beestje kent en de foto hebt genomen , maar hier is het niet echt duidelijk ,zie ik iets met een prooi of zit ik helemaal vekeerd de foto ziet er kwalitatief toch wel mooi uit zoals we natuurlijk gewend zijn
Prachtige compo en dito belichting , heb wel de indruk dat het oog niet zo scherp is als de bek , en het Oof gedeelte trekt nogal veel aandacht . Maar dat neemt niet weg dat dit een prachtige foto is en ik persoonlijk niet in de buurt kan komen .
Prachtige compo en dito belichting , heb wel de indruk dat het oog niet zo scherp is als de bek , en het Oof gedeelte trekt nogal veel aandacht . Maar dat neemt niet weg dat dit een prachtige foto is en ik persoonlijk niet in de buurt kan komen .
Grtz .
Dirk .
heb ook een beetje dit gevoel
maar omdanks dit toch wel een hele mooie
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment