Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mag ik naar aanleiding van deze reactie nogmaals vragen of dit een shot in de vrije natuur betreft of er één van uw huis-insecten is?
Niet dat dit verschil maakt naar mijn beoordeling van het resultaat toe, maar voor de echte 'vroeg-uit-de-veren' natuur macrofotografen en geïnteresseerden toch niet volledig onbelangrijk denk ik
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Mag ik naar aanleiding van deze reactie nogmaals vragen of dit een shot in de vrije natuur betreft of er één van uw huis-insecten is
Deze is in mijn tuin gemaakt, een tak van de Hibiscus hing een beetje en heb er mijn drinkwaterbakje onder gezet omdat ik wat mieren zag kruipen. Toen was het een kwestie van wachten op het juiste moment. Volgens mij heb ik wel een uurtje gezeten
Kan je een linkje zetten naar de grote versie aub? Of eventueel via mail ofzo
Comment