Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Dank U, ik heb er nogal wat getrokken, van die bloemen. Deze gebruik ik als achtergrond op een van mijn pc's. Volgende keer hoop ik een echte macro lens bij te hebben. Deze is met de goedkoopste Tamron 70-300 genomen. En uit de losse hand. De tripod gaat in ieder geval mee volgende keer.
Ik volg. Het lijkt wel alsof er geen enkel rood bolletje scherp is...
Dat lijkt maar zo. Ze zijn nogal "fluffy", kijk maar naar de steeltjes ervan. Op deze foto zie je dat niet, maar die gaan alle richtingen uit: er komen er dus naar je toe en er gaan er van je weg. Natuurlijk is de niet zo denderende kwaliteit van de lens ook een factor. Maar ook de wind. Volgende keer met statief EN klemmen!
Comment