Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trollsmör

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Trollsmör

Met het schaamrood op de wangen kom ik hier nog eens een kijkje nemen

Ben in deze afdeling de laatste tijd wat minder actief geweest, ook met het geven van commentaren; de voornaamste reden hiervoor was dat ik druk ben bezig geweest met het ontwerpen, zelf maken van een vernieuwde website met foto's van 2011. Bij deze nodig ik jullie graag uit om eens een kijkje te nemen: www.ericvanhout.be

Iedereen een vreugdevol 2012 en veel plezier met het maken van vele fantastische foto's.

Mijn bijdrage deze keer is een foto van één van onze slijmzwammen. Weerom een prachtige naam: heksenboter of zoals in de titel "Trollsmör", volgens Wikipedia de Zweedse benaming.

D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
    Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
    Flickr - JAlbum

Re: Trollsmör

Proficiat met je website eric.
    Knap gedaan.
    Je zet hier weer een mooie plaat neer.
    Het deze trollsmör nog nooit gezien.

Ook voor jou de allerbeste wensen en veel fotoplezier.

groetjes

moniq
    groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Die heksenboter ben ik spijtig genoeg nog niet tegen gekomen. .
      Staat er mooi op zeker met het contrast tussen de zwam en het donkere hout.

Eric, tevens proficiat met de prachtig website
      groetjes Pascal
      Sony A77MK2 en enkele lensjes . . . Alvast bedankt voor het kijken
      mijn nieuwe website :http://pascaljonckers.weebly.com/

Comment

Niet makkelijk om dit sprekend in beeld te brengen. Krijg er geen Wauw-gevoel van, maar je hebt het toch goed gebracht met goed contrast en DoF

Website steekt goed ineen
        Foto's had ik wel graag wat groter gezien als je ze aanklikt.

Je stelt jezelf voor in het Nederlands terwijl je hele lay-out verder in het Engels is

Grtz,
        Kurt

Comment

ziet er een vieze bedoening uit idd heel moeilijk om dit helemaal tot zijn recht te laten komen ,maar toch redelijk goed gelukt vind ik
          mooie website Eric ,maar heb ook het gevoel dat de foto's wat klein uitvallen en ook wat onscherp overkomen ,terwijl ik zeker weet dat het scherpe foto's zijn

Comment

Hele mooie slijmzwam .
            Prachtige website , maar heb ook het gevoel dat de foto's niet 100 % scherp overkomen zoals we van jou foto's gewend zijn .
            Maar ben wel een beetje jaloers , misschien heeft het daar mee te maken .

Grtz .

Dirk .
            Nikon D90 - 18-105mm - Sigma 150mm Macro

Comment

Bedankt voor de commentaren en opbouwende kritiek. Die scherpte dat zal ik zeker bekijken. De grootte van de foto's is bewust gedaan om een aantal redenen, de voornaamste is dat alles in één keer moet kunnen bekeken worden, ook op kleinere beeldschermen, zonder te moeten scrollen of al te veel te klikken.

Op deze manier zit je in 1 of 2 klikken bij de foto's en moet je nergens scrollen. Er zijn al ettelijke webpagina's vol geschreven over het meest aangewezen formaat voor een webpagina en blijkbaar hebben de meeste mensen tegenwoordig zo weinig geduld dat je na "klik 3" al de helft van je kijkers kwijt bent
              D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
              Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
              Flickr - JAlbum

Comment

knappe website Eric

voor jou ook fijne feestdagen en een fotovol 2012
                groetjes Ingrid

Comment

Working...
                X