Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dreamy flower

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dreamy flower

Beste mensen ,

Ik zal mij eens wagen met deze foto aan de showcase. Ik ben nog niet zo heel lang bezig met fotografie dus alle tips zijn ook welkom.

groetjes

Re: Dreamy flower

De scherpte is goed en de kleuren en de belichting zijn ook mooi. Maar persoonlijk vind ik de compositie wat minder. De bloem staat precies in het midden en er zit wel een heel kort stukje steel aan. Ik zou hem mooier vinden als links en rechts dan ook heel weinig ruimte zou zijn.

Gr. Henriëtte
    http://jonggolde.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jonggolde Bekijk bericht
      De scherpte is goed en de kleuren en de belichting zijn ook mooi. Maar persoonlijk vind ik de compositie wat minder. De bloem staat precies in het midden en er zit wel een heel kort stukje steel aan. Ik zou hem mooier vinden als links en rechts dan ook heel weinig ruimte zou zijn.
      Hier volg ik..

Groetjes
      Bart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jonggolde Bekijk bericht

Gr. Henriëtte
        kleur en scherpte zitten goed
        wat de compo betreft volg ik dan weer niet
        je pluis heeft te weinig ruimte van onder heb je hier nog wat plaats of is deze niet bijgesneden
        omdat deze pluis ook naar links helt zou ik daar wat meer ruimte voorzien in je foto en de pluis recht zetten op 1/3
        Last edited by lilybie; 15 december 2011, 20:41. Reden: typfout
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Volg voorgaande... Wel zéker niet slecht om nog niet zo heel lang bezig te zijn

Comment

Dank iedereen voor de leerlijke en goeie reacties , de bloem is niet bijgesneden of bewerkt , compo zit een beetje crap daar hebben jullie gelijk in

Comment

Working...
            X