Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Compo iets gewaagder, .. spreekt mij iets minder aan.
BG oogt mooi, al mogen de kleuren mss ietsje feller.
Groetjes,
Bart
Wat bedoelt u met compo iets gewaagder?? Ik vind dat de compo juist goe was..want iedereen neemt altijd hetzelfde voor compo bij paddestoelen..rechtstaand..
toch bedankt voor uw antwoord en te kijken..
mvg
Jurgen
Nikon D7000, Nikkor AF-S 18-200mm F 3.5-5.6 G DX VR, Nikkor AF-S DX Micro 40mm f/2.8G, sb900
Wat bedoelt u met compo iets gewaagder?? Ik vind dat de compo juist goe was..want iedereen neemt altijd hetzelfde voor compo bij paddestoelen..rechtstaand..
Dat is wat ik bedoel met gewaagder, . anders dan anders
Er zullen zeker en vast mensen zijn die deze compo mooi gaan vinden, .. op zich is hij ook zeker niet lelijk, .. maar niet direct mijn ding, ..
Groetjes,
Bart
( ik denk dat hij iets te ruim in het kader zit, .. voor mij had er wat meer ruimte omheen de paddestoel mogen zijn )
Comment