Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Mooi gedaan
Een tikje meer DoF (het ijsrandje op het hart mee scherp) had gemogen voor mij. Mooie kleuren en details, en de zwarte BG gaat er goed bij.
Mooi gedaan
Een tikje meer DoF (het ijsrandje op het hart mee scherp) had gemogen voor mij. Mooie kleuren en details, en de zwarte BG gaat er goed bij.
Mooi gedaan
Grtz,
Kurt
ik volg hier ook ,persoonlijk zou ik dat toch al wat bedorven blaadje links onder weggenomen hebben en had er graag het steeltje bijgezien ,maar dat is mijn persoonlijke visie hè ,toch wel een knappe
ik volg hier ook ,persoonlijk zou ik dat toch al wat bedorven blaadje links onder weggenomen hebben en had er graag het steeltje bijgezien ,maar dat is mijn persoonlijke visie hè ,toch wel een knappe
Hoi,
Alvast bedankt voor jullie reacties en inderdaad had meer kunnen diafragmeren want bij deze is toch flitslicht gebruikt.
Over dat blaadje links is mijn mening van het zo te laten, waarom? wel je kunt dat hier niet meer zien (denk ik toch) maar dit is een buitenopname en dus de natuur heeft dit blaadje al aangetast en de roos zit zo mooi in balans.
Grtz Leo.
Comment