Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Herfstblad
Collapse
X
-
-
-
Re: Herfstblad
tja..vind dit wel een mooie.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky Bekijk berichthuum ik twijfel ... 'k vind de achtergrond nogal somber tegen de felle kleuren van het blad.
Maarja mijn voorgangers vinden hem mooie dus foto's beoordelen is heel persoonlijk
Grtz,
Kurt
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky Bekijk berichthuum ik twijfel ... 'k vind de achtergrond nogal somber tegen de felle kleuren van het blad.
Maarja mijn voorgangers vinden hem mooie dus foto's beoordelen is heel persoonlijk
Ook de aanwezige weerkaatsing in de BG vond ik wel iets hebben
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde keuzeLast edited by IngridVD; 1 december 2011, 20:37.
Comment
-
super Ingrid ,heel mooi van kleur en wat een scherpte op die druppels
toch een vraagje ,is dit één foto of een stack ,daar ik toch een groot scherptebereik zie en toch met een bijna volledig open diafragma hebt gewerkt ( f 4 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtsuper Ingrid ,heel mooi van kleur en wat een scherpte op die druppels
toch een vraagje ,is dit één foto of een stack ,daar ik toch een groot scherptebereik zie en toch met een bijna volledig open diafragma hebt gewerkt ( f 4 )
dit is één foto
zeker géén stack heb dit nog nooit gedaan, heb er al van gehoord en gelezen maar daar blijft het bij
Comment
-
Ik vind deze zelfs een van de mooiere foto's op het forum momenteel ..
Erg knap !!
Groetjes,
Bart
Comment
-
-
Een hele mooie dit. Fantastische kleuren.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Verschil in contrast spreekt mij zeer aan, mooi beeld,
groetjes,
LoulouLoulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl
Comment
Comment