Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ultieme scherpte voor zo'n close shot ontbreekt toch nog.
Qua compo en licht (voor een flash) is hij zeker niet slecht. Echte SC-kwaliteit vind ik het persoonlijk niet.
De 2 sensorvlekjes voor het kopje mogen ook weggepoetst worden
Remco , er is wel scherpte maar ze zit volgens mij maar op een deeltje van het oog , F9 is normaal een goede instelling voor macro maar pin u daar niet op vast . 60 mm voor een macro van een vlieg is knap gedaan , bij mij zouden ze er nooit opstaan . Laat de commentaren die men geeft u ertoe aanzetten om veranderingen aan te brengen in uw instellingen en of werkwijze zodat u tot betere resultaten komt . Ik weet niet hoelang je al met macro bezig bent maar in het begin is het dikwijls frustrerend als je de resultaten beziet die uit je toestel komen , maar zoals overal , oefenen , veranderen en blijven oefenen . Je zweefvliegje was qua scherpte beter alhoewel de Dof iets groter mocht zijn , maar voor mij toch een knap resultaat .
Op naar de volgende zou ik zeggen .
Comment