Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dank jullie wel voor de zeer gewaardeerde commentaren en meningen.
In de gegeven omstandigheden was dit de mooiste compo (wat achtergrond betreft) of ik had hem centraal in de foto moeten zetten, maar dan hou ik er persoonlijkmeer van om een diagonaal in het beeld te verwerken.
Het vervaagde witte bloempje op de achtergrond stoort mij persoonlijk niet, maar dat is natuurlijk smaak. Ik probeer te werken met wat er beschikbaar is en cloon niet, of het moest zijn om een vlekje weg te werken. Dat is deels uit principe, deels uit luiheid Serieus, ik heb niets tegen gekloonde foto's, maar doe het zelf dus zelden. En in deze omstandigheden was dit de beste compositie, je houdt ervan of niet... zoveel is duidelijk
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Ik kan het totaalbeeld in deze compo wel appreciëren.
Akkoord dat de witte vlek wat aandacht eist, maar de poten werken goed mee in de diagonaal en het zijn sowieso geen makkelijke klanten om goed in beeld te brengen.
Voor mij zeker een geslaagde
Akkoord dat de witte vlek wat aandacht eist, maar de poten werken goed mee in de diagonaal en het zijn sowieso geen makkelijke klanten om goed in beeld te brengen.
Grtz,
Kurt
ik volg hier ,mooi scherp op de oogjes,
vlek hoef je niet te klonen maar miss zou je kunnen hem ietsje verdonkeren zo krijgt hij minder aandacht
Grtz,
Kurt
ook mijn gedacht
je hebt deze moeilijke klant zeer mooi in beeld gebracht
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment