Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
lichtgevende druppel
Collapse
X
-
lichtgevende druppel
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
-
Re: lichtgevende druppel
Ik vind het een erg mooie foto, alleen de lijntjes (spinnenweb?) is het enige minpunt wat ik kan bedenken.nikon D90 & ikelite D70 housing
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwarteduiker Bekijk berichtIk vind het een erg mooie foto, alleen de lijntjes (spinnenweb?) is het enige minpunt wat ik kan bedenken.
Comment
-
origineelwww.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
-
Bedankt voor alle positieve reacties al.
Heb hier bewust gekozen het spinnenwebje te laten staan. Het lijkt nu net of de druppel aan 1 kant gespannen zit met een draadje.
Er komt nog zo`n dergelijke foto, zal overwegen om deze toch schoon te poetsen.
Groet
JosNikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
zeer knappe foto, tof idee
spin draadjes storen mij ook niet
Comment
-
-
Mooi in focus genomen.
Laat de spindraadjes maar hangen. Is toch natuurlijk, nietwaar?
Als het zou gaan om een " wedstrijdfoto " zou ik ze wel weghalen.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Iedereen bedankt voor het kijken en alle reacties.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
deze is inderdaad ook heel mooi
maar de BG in je tweede is wel heel speciaalGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
Comment