Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
oud vs nieuw
Collapse
X
-
oud vs nieuw
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: oud vs nieuw
De bloem staat er heel mooi op en is goed scherp, maar het stoort mij wat dat de onderste oude bloem er niet volledig opstaat.
Volgens mij was het ook mooi geweest als de bloem die nu in de achtergrond (net achter de bloem) staat iets meer zichtbaar zij zijn, maar nog steeds in de achtergrond.
Inderdaad gek dat ze nu nog bloeien
Groeten
-
Mooi gedaan, ...
Het is net of de dode bloem, nog snel, zo veel mogelijk uit het beeld wil verdwijnen, uit schaamte tegenover haar o zo mooie vervangster, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elmor Bekijk berichtMooi gedaan, ...
Het is net of de dode bloem, nog snel, zo veel mogelijk uit het beeld wil verdwijnen, uit schaamte tegenover haar o zo mooie vervangster, ...
volg hier zo kan je het ook zien
maar hier had je eventueel rekening mee kunnen houden
Volgens mij was het ook mooi geweest als de bloem die nu in de achtergrond (net achter de bloem) staat iets meer zichtbaar zij zijn, maar nog steeds in de achtergrond.Natan-Bolckmans
Comment
-
-
Scherptet kleuren, dof en licht zijn zalig, maar sluit me voor de compo aan bij wat ze hierboven zeggen.
Grtz, chelle
Comment
-
Bedankt voor de reacties en de tips, Erg leerzaamNikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
een heel mooi plaatje
mooi hoe die druppeltjes op het spinnerag hangen
PS ik heb nog steeds aardbeien in de tuin staanGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
-
Comment