ik ben ook bijna aan het einde van mijn paddenstoelen seizoen ,maar hier toch nog eentje in de reeks
dank voor het kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
hoedje
Collapse
X
-
-
Re: hoedje
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky Bekijk berichtmooi standpunt zo van onder naar bovenpitteljon.be
The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.
Comment
-
-
-
Mooi hoor
En hoe bevalt de Sigma 150mm macro met OS? Is er een wezenlijk verschil ten opzichte van die zonder OS? Kun je met minder licht toe?
Ik sta namelijk bijna in de startblokken om hem te gaan kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Superbamboe Bekijk berichtMooi hoor
En hoe bevalt de Sigma 150mm macro met OS? Is er een wezenlijk verschil ten opzichte van die zonder OS? Kun je met minder licht toe?
Ik sta namelijk bijna in de startblokken om hem te gaan kopen
dank aan die tot nu toe hebben gereageerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk berichtHeel knap plaatje, mooi licht en kleuren.
Hoe heb je dat licht onder de hoed gekregen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtreflectie schermpjeMet mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk berichtEen hele mooie
Vind het ook knap dat je het onderste deel van de steel mooi mee in de DoF van de hoed hebt genomen.
Grtz,
Kurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk berichtEen hele mooie
Vind het ook knap dat je het onderste deel van de steel mooi mee in de DoF van de hoed hebt genomen.
Grtz,
Kurt
verder mooie BG en de zachte kleuren
Comment
-
heel mooie hoedje patrickGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
Comment