Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moss Dance

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Moss Dance

Dit heeft wel iets. Heb het ook moeilijk met het donker gedeelte onderaan. ( In de fotoclub zeggen ze bij zulke foto, er zit geen detail meer in het zwart ) Ben 3 keer komen kijken voor ik deze tekst hier gezet heb. Anders is het dat wat dat deze foto juist zo mysterieus maakt.
    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Comment

Dank voor de reacties...er zit inderdaad horizontaal spinrag op de foto, dat wou ik echt niet verwijderen.
      En naar mijn mening zijn fotografische regels een hulp, maar creatief interpreteerbaar en toepasbaar. Detail in het zwart hoeft er imo slechts te zijn indien dat toevoegt, maar detail in het zwart was hier niet de bedoeling en voor mij persoonlijk dus ook niet belangrijk - integendeel, zou volgens mij van de bedoelde sfeer hebben afgeleid. Maar de gustibus...
      Ingrid Vekemans Photography
      Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
      http://www.ingridvekemans.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vicky Bekijk bericht
        prachtige foto, heel mooi licht
        ik volg
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Mooi sfeervol beeld
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Apart en mooi

Comment

Heel knappe sfeer. Het 'donkere' daarvan geeft er een meerwaarde aan.

Comment

Working...
              X