Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kever

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kever

Olieblauw...

Grtz Leo

Re: Kever

het beestje mooi scherp op de ogen ,maar ik denk ook een beetje teveel verscherpt ,kleur is ook heel mooi en de glans op het schildje goed onder controle ,maar wat ik wel spijtig vind is dat je met zo een afscheiding donker en helder zit in de BG ,en dat het donkere gedeelte juist voor het onderwerp komt ,wat het gevoel in de compo benadeelt , standpunt een klein stapje naar links zou miss de oplossing zijn geweest

Comment

Scherpte heel mooie op het kopje, en inderdaad een prachtige glans.
      Vind de compo heel erg goed.
      Volg wel Patrick zijn mening betreft BG en verscherping. Alle 2 zijn nog wel te corrigeren in potoshop.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

Comment

Mooie kleuren, maar inderdaad te veel verscherpt, ruis in de BG en hij mocht iets minder centraal voor mij...
        www.maximpiessen.com
        www.facebook.com/maximpiessenphotography
        Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mpke Bekijk bericht
          Mooie kleuren, maar inderdaad te veel verscherpt, ruis in de BG en hij mocht iets minder centraal voor mij...
          Tja dat verscherpen hé, bedankt voor jullie commentaren.
          En Van Photoshop ken ik eigenlijk niet veel, gebruik dat nu voor de moment om een kadertje te trekken en mijne naam heb ik ook al in orde gekregen
          Zal er nog eens ene posten.... Kever2.
          Grtz Leo

Comment

Working...
          X