Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik zie dat je een sluitertijd van 1/8 hebt genomen.
Gebruik je dan een statief of gorillapod om je toestel stabiel te houden zo laag tegen de grond? Ik zou me ook graag wagen aan de macro fotografie, daarom ff dit vraagje.
Hoi Chrit. hier mooi weten te spelen met het licht waardoor je in de foto diverse facetten kleuren hebt gekregen. Tevens een prachtige BG. Netjes gedaan.
Gebruik je dan een statief of gorillapod om je toestel stabiel te houden zo laag tegen de grond? Ik zou me ook graag wagen aan de macro fotografie, daarom ff dit vraagje.
in mijn geval rijstzakken
staat er prachtig op Chrit zeer mooi licht en scherpte
ikzelf zou die takjes erond wat hebben opgekuisd maar ik weet het daar bestaan verschillende meningen over hè
inderdaad
een beetje muggenziften spijtig van het klein uitgebrand stukje steel, kan je misschien nog verhelpen in PS
Ingrid, in CS5 bij mij geeft een uitgebrande plaats een rode kleur en dat heeft hij bij het steeltje niet gedetecteerd.Ik weet dat het op het randje is, maar ik vertrouw op het fotobewerkings programma.
Toch bedankt voor de opmerking
Groetjes chrit.
Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.
Ja ,ik heb een statief gebruikt, maar ik heb de paddestoel op een kleine verhoging gezet.
Dat was gemakkelijker dan een kuil te graven
Groetjes chrit.
Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.
Comment