... de rodekoolzwam kunnen zijn ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zou dit...
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Zou dit...
Nou ik denk inderdaad dat dit ook een rode kooltje is.
Wel heel mooi vast gelegd. Zeer goede stack.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
Euhm... Waar leid jij uit af dat dit een stack is ?
Maar je hebt dit goed gezien hoor, het is een stack (11 foto's)
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtNou ik denk inderdaad dat dit ook een rode kooltje is.
Wel heel mooi vast gelegd. Zeer goede stack.
Comment
-
[QUOTE=Dama;3325136]Euhm... Waar leid jij uit af dat dit een stack is ?
F4, en zo een scherpte.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
die staat er mooi op in zijn natuurlijke omgeving met die blaadjesGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
-
even opgezocht via google
zie wat ik vond
De amethistzwam (Laccaria amethystina), ook wel rodekoolzwam genoemdGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Merci LilianeOorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichteven opgezocht via google
zie wat ik vond
yep dit is dus een rode kool zwam
Comment
-
je rode kooltje staat er weer mooi op, heeft precies een witte dons op zijn kopje
de bladeren hebben mooie warme kleuren, knap gestackt, mooi belicht, klopt het dat je de flash hebt gebruikt ?
Comment
-
-
Yep, los van de cam (met kabel) om wat licht van opzij te geven.
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht...klopt het dat je de flash hebt gebruikt ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtYep, los van de cam (met kabel) om wat licht van opzij te geven.
'k zal er één aan de kerstman bestellen, samen met een hoekzoeker
Comment
-
Ook hier trouwens is het licht van links (zelfs het beetje overstraling bovenaan links) afkomstig van de flash
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtgeeft wel een heel mooi effect, 'k zal der ook eens één moeten aanschaffen
'k zal er één aan de kerstman bestellen, samen met een hoekzoeker
Comment
-
Mooi beeld, die amethistzwam
Naar mijn bescheiden mening komen de blaadjes ed iets tè fel 'in the picture' in verhouding met de paddo waarnaar toch de meeste aandacht zou moeten gaan ...'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
Comment