Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Luierik

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Luierik

Foto's Natuur
    Foto's Mensen

Re: Luierik

ik weet niet of dit bewust je bedoeling was maar er zit heel veel ruis op de foto ,hoewel ik eigenaardig genoeg het hier heel passend vind ,

het heeft hier een bepaalde dromerig sfeer weer aan je foto ,ook die BG vind ik super ,net getekend of geschilderd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
      ik weet niet of dit bewust je bedoeling was maar er zit heel veel ruis op de foto ,hoewel ik eigenaardig genoeg het hier heel passend vind ,

het heeft hier een bepaalde dromerig sfeer weer aan je foto ,ook die BG vind ik super ,net getekend of geschilderd
      ook mijn reactie
      groetjes Ingrid

Comment

Een moeilijke. Op het eerste zicht vond ik de bewerking net iets te sterk aanwezig.
        Bij wat langer bekijken vind ik het wel passen en apprecieer ik de creatieve benadering ervan

Grtz,
        Kurt

Comment

Moet zeggen dat ik dit toch wel knap vind. Lijkt net een beetje geschilderd/getekend.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

Comment

Bedankt voor de reakties, was met iso1000 genomen, weer vergeten te checken, wat me nogal gebeurd...
            Ik vreesde al naar abstrakt doorgestuurd te worden maar blijkbaar kan deze toch door sommigen gesmaakt te worden, tis eens iets anders.

Grtz, chelle
            Foto's Natuur
            Foto's Mensen

Comment

Nogal speciaal.
              Je bent altijd welkom : http://www.florif.be/

Comment

Working...
              X