Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
geschupte inktzwam
Collapse
X
-
-
Re: geschupte inktzwam
De zwam en zijn omgeving zijn mooi weergegeven , heerlijke herfstkleuren !
Het 'groen' in de foto verstoort wel een beetje de andere kleuren, 'k zou dat wegcloonen.
Beetje spijtig ook dat hij niet meer plaats heeft en dat de BG doorloopt
in het kader, wat een valse indruk van 'te druk' geeft mi.'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
-
deze staat er mooi op in zijn natuurlijke omgevingGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Met de bijhorende "inktdruppel" !
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
die scherpteerg mooie foto
FLICKR PHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
Comment
-
-
Een hele mooie!
Persoonlijk vind ik de kader zeker niet storend. Hangt ook wat van smaak af denk ik, en ik ben hier echt wel voor te vinden.
Scherpte en dof zijn meer dan ok. Het enige wat me in het oog sprong zijn die enkele grassprieten op de voorgrond. Die had ik zelf mss weggehaald.
Comment
-
Iedereen bedankt zover voor voor het reageren, en de tips.
Heb een update geplaatst met de sprietjes weggecloond. Was gelijk een goede oefening aangezien ik nog goed moet leren "fotoshoppen".Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Belichting is mooi gebalanceerd, prima scherpte en kleuren, goe bezig!
Grtz, chelle
Comment
Comment