denk dat het een rimpelende melkzwam is, wie het weet laat het maar horen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ne rosse
Collapse
X
-
ne rosse
denk dat het een rimpelende melkzwam is, wie het weet laat het maar horen
-
-
Re: ne rosse
Is een hele mooie, prachtige kleurtjes, knap licht. En het scherpe blad in de benedenhoek vind ik een groot pluspunt.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtIs een hele mooie, prachtige kleurtjes, knap licht. En het scherpe blad in de benedenhoek vind ik een groot pluspunt.pitteljon.be
The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.
Comment
-
zeer mooi licht, kleuren en scherptewww.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
-
Miljaar das knap... wow!
Een vraagje: heb je die herfstbladeren geschikt en gekozen om een mooi totaalbeeld te krijgen, of lagen die daar toevallig zo?
Ik denk er namelijk over om dat eens te doen.
Grtz, chelle
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chelle Bekijk berichtMiljaar das knap... wow!
Een vraagje: heb je die herfstbladeren geschikt en gekozen om een mooi totaalbeeld te krijgen, of lagen die daar toevallig zo?
Ik denk er namelijk over om dat eens te doen.
Grtz, chelle
de bladeren lagen zo, enkel dat ééne in de rechtse hoek heb ik ietsje meer in beeld gebracht. Een paddo moet in zijn natuurlijke omgeving gefotografeerd worden. Neem af en toe enkel wat bladeren, stokje, enz.... weg die storend zijn om de foto te nemen. Het is soms wel echt zoeken om de juiste paddo en locatie te vinden. Een schaartje kan ook al eens van pas komen.
Hopelijk ben je hier iets mee, succes met je paddo shoot
Comment
-
-
-
Ik ben fan !
Greetz, Karioe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
een top herfstplaatjeGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
Comment