Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
binnen kort speelt de scherptediepte geen rol niet meer
zoiets kan je idd nooit bekomen uit één foto als je zo een mooie zachte BG wilt ,
ik vind het prachtig gedaan , knappe foto
He, stacking is goed gelukt !
De achtergrond is wel een beetje... euh... storend ?!
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Leuk he stacking, en in tegenwoordig.
En zoals bopatje schreef, de enige manier om nog een mooie softe bg te krijgen, wat hier prachtig gelukt is.
Ik vind de bg nt druk, kan er vanalles bij verzinnen... en dat doet langer kijken he.
Onderaan zou ik het onscherpe stuk wegknippen tot waar het scherp wordt, dat maakt de foto imho nog sterker.
Zelf zie ik op de 2 linkse paddo's precies een beetje kleurzweem. En ik heb ook één foto te weinig gebruikt om te stacken aan de kleine paddo rechts te zien.
(ook op mijn eigen foto's vind ik altijd wel iets hoor )
Comment