Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
die staan er mooi op marleen
zo met z'n tweetjes samen
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Marleen, die staan er mooi op, mooie scherpte wat bij deze niet zo makkelijk is (geen echt contrast), zacht van kleur, de structuur vooraan ook mooi meegenomen
plat op de buik is echt géén probleem, zalige ontspanning, je voelt je één met de natuur, zolang er maar géén pottenkijkers zijn
... plat op de buik is echt géén probleem, zalige ontspanning, je voelt je één met de natuur, zolang er maar géén pottenkijkers zijn
Haha... zo herkenbaar !
Genieten van de mooie paddestoeltjes en de geur van de bosgrond in je neus... en... het gekrijs van een bende meisjesgidsen, die bijna over je benen struikelden en gillend dachten een lijk in het bos gevonden te hebben.
En een nog harder gekrijs als "het lijk" plots rechtstaat en sussend probeert de gemoederen te bedaren...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Mooie kleuren en BG
Mis wel een beetje nadrukkelijker detail op de hoeden waardoor nu een softere indruk ontstaat.
Qua compo: ze mogen ook wel eens in elkaars weg staan stoort me hier niet zo.
Comment