Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Hij is heel goed, ik heb em ook genomen, wel scherp vooraan
maar niet zo diepscherp, blijkbaar heb je bopatje zijn tips goed gebruikt,
of is hij achteraf nog veel bewerkt ?
een klein beetje de kleur opgetrokken en dan wat verscherpt in photoshop.
maar voor de rest niks aan gedaan...
ah ja... ik heb een hdr er van gemaakt...
heel mooi gedaan hoor ,de bedoeling was de druppel mooi scherp te krijgen en dat is volgens ik zie toch meer dan gelukt , blij dat ik kon helpen ,moest je nog vragen hebben laat ze maar komen ,geen probleem ,we zijn hier om elkaar te helpen niet waar
we hadden wel die bolletjes look nodig om dat roosje een beetje te ondersteunen
een klein beetje de kleur opgetrokken en dan wat verscherpt in photoshop.
maar voor de rest niks aan gedaan...
ah ja... ik heb een hdr er van gemaakt...
De belichting en scherpte van de bloemkern is prima, maar de kleuren vind ik persoonlijk minder.
Dit komt hoogstwaarschijnlijk door de HDR omzetting.
(en wat is de bedoeling van de teentjes knoflook?)
Ik zou die toch ook liever zien zonder hdr bewerking, de schoonheid van de roos komt nu niet qua kleuren tot zijn recht.
Dat is mijn persoonlijke mening hé.
teentje knoflook ,diende gewoon eventjes vlug ter ondersteuning ,je kent dat ,vlug eens een bloemetje gepakt druppeltje opgedaan en trachten die druppel zo scherp mogelijk te krijgen op je foto ,anders lag de roos te te plat op de ondergrond ,gewoon een oefeningetje
Comment