Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
eentje van enkele weken terug
het moeten niet altijd beestjes zijn
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
zeer mooi Liliane ,scherpte waar het hoort ,
andere druppeltjes zijn idd minder scherp ,maar ik denk dat dit waarschijnlijk met één foto bijna niet mogelijk is ,dit zijn waarschijnlijk de blaadjes van vrouwenmantel en daar ligt die onderste druppel meestal heel diep ,waardoor je bijna zou moeten stacken om alles heel scherp te krijgen
zeer mooi Liliane ,scherpte waar het hoort ,
andere druppeltjes zijn idd minder scherp ,maar ik denk dat dit waarschijnlijk met één foto bijna niet mogelijk is ,dit zijn waarschijnlijk de blaadjes van vrouwenmantel en daar ligt die onderste druppel meestal heel diep ,waardoor je bijna zou moeten stacken om alles heel scherp te krijgen
deze was inderdaad geen makkelijke om mooi scherp te krijgen over het gehele blad
het is het blad van een wilde lupine
waar de blaadjes van naar boven staan zodat de druppel in het hart van het blad samen komt.
het was dan ook de bedoeling om die druppel scherp te hebben
of je zou inderdaad er een stack van moeten maken en dat zie ik nog niet zo zitten
deze kwam trouwens zo uit de cam niets aan bijgesneden of zo
direckt in beeld gebracht zoals ik het in gedachte had
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment