Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Z/W is niet echt mijn ding
maar dit is toch een hele mooie
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Zeer mooi met die beperkte dof, ik hou hier wel van
De zw-wt omzetting vind ik ook wel geslaagd, ik heb hier zelf een tijdje terug ook zo ééntje geplaatst en toen kreeg ik de reactie dat ze 'm liever in kleur zagen en heb er toen een update bijgezet.
Toch vond ik 'm persoonlijk ook/even mooi in zw-wt
Zeer mooi met die beperkte dof, ik hou hier wel van
De zw-wt omzetting vind ik ook wel geslaagd, ik heb hier zelf een tijdje terug ook zo ééntje geplaatst en toen kreeg ik de reactie dat ze 'm liever in kleur zagen en heb er toen een update bijgezet. Toch vond ik 'm persoonlijk ook/even mooi in zw-wt
grts
Sieg
Ben net even gaan kijken naar desbetreffende foto, maar de Zw/W versie heb je er niet meer bij staan (ik heb blijkbaar ook al redelijk wat paddo foto's gemist tot hiertoe )
Je hebt daar wel een andere compo en verloop van de DoF zodat de Zw/W versie mss niet zo goed overkwam? En het feit dat dat soort paddo heel herkenbaar in ieders geheugen zit qua kleur maakt de beoordeling mss al wat minder 'objectief en open' naar de omzetting toe.
Ik maak slechts heel zelden een Zw/W omzetting. Zeker bij macro niet altijd evident.
De 3 foto's die ik tot hiertoe zo omgezet heb in macro vielen dan weer wel in de smaak. Waar ligt net die klik bij het goed overkomen in Zw/W?
Maar uiteindelijk vond jij je omzetting wel even mooi, dus mag je daar zeker aan vasthouden
Bedankt voor de fijne reacties van iedereen op deze omzetting
Comment