Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onder de paraplu

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Onder de paraplu

een dutje doen...

effe klikken voor de 1024px versie
    Rudy,

Hier vind je meer Astrofotografie werk.

Re: Onder de paraplu

Waah! das geluk hebben.
    Het slakje is mooi scherp.
    Heerlijk tafereeltje.

groetjes

moniq
    groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Kleurtoon van BG en paddestoel heel mooi. Scherpte en detail van slak ook knap met die ribbelstructuur.
      Maar in het totaalplaatje vechten die 2 even hard om de aandacht en kan ik er geen rustig totaalbeeld van maken om van te genieten en bekijk ik ze als 2 geslaagde opnames die over elkaar liggen. Een met een dubbel gevoel bij deze.

Grtz,
      Kurt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
        Kleurtoon van BG en paddestoel heel mooi. Scherpte en detail van slak ook knap met die ribbelstructuur.
        Maar in het totaalplaatje vechten die 2 even hard om de aandacht en kan ik er geen rustig totaalbeeld van maken om van te genieten en bekijk ik ze als 2 geslaagde opnames die over elkaar liggen. Een met een dubbel gevoel bij deze.

Grtz,
        Kurt
        ik heb hier ook een beetje datzelfde gevoel ,beide staan er mooi op ,maar je weet niet goed naar wat eerst te kijken ,beide staan een beetje als hoofdonderwerp ,ware beter één van de twee te nemen ,mijn gedacht he

Comment

Dank je voor de reacties, 't is natuurlijk een keuze van het moment, neem je ze apart dan heb je een ander thema en ben je het tafereel kwijt.
          Ik zal een andere van deze reeks posten, ander standpunt.
          Last edited by Rudy M.; 24 oktober 2011, 09:42.
          Rudy,

Hier vind je meer Astrofotografie werk.

Comment

Working...
          X