Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Je hebt ons al op betere pluisje getrakteerd Ingrid.
De compo en het totaalbeeld doen het niet echt voor mij, in tegenstelling zoals je met andere pluisjes wel knap uit de hoek kon komen.
Zoals Frakske aanhaalt heb je hier ook geen mooi licht dat de boel omhoog kan halen.
Liever mijn eerlijk gedacht dan een uit sympathie of gemakzucht.
(en hey, het is uiteindelijk ook maar mijn persoonlijke mening hé, dus niet van wakker liggen )
Je hebt ons al op betere pluisje getrakteerd Ingrid.
De compo en het totaalbeeld doen het niet echt voor mij, in tegenstelling zoals je met andere pluisjes wel knap uit de hoek kon komen.
Zoals Frakske aanhaalt heb je hier ook geen mooi licht dat de boel omhoog kan halen.
Liever mijn eerlijk gedacht dan een uit sympathie of gemakzucht.
(en hey, het is uiteindelijk ook maar mijn persoonlijke mening hé, dus niet van wakker liggen )
Grtz,
Kurt
Kurt, 'k heb niet liever de eerlijkheid
Kurt en Frans,
't ja dat licht het was er niet die dag
vond de nog aanwezige bloemblaadjes wel iets hebben, ivm contrast
bedankt, op nr de volgende zullen we maar zeggen.
En dat terwijl leugentjes zoveel mooier zijn. Als jonge jongens die gekke T-shirts dragen
om hun knokigheid te verbergen, of als giechelende meisjes met witte sokjes aan en een
speldje in de haren omdat niemand op die beugel zou letten. Leugentjes zijn zo mooi als
een tuiltje verse bloemen die geuren naar geluk en een fijn leven.
En dat terwijl leugentjes zoveel mooier zijn. Als jonge jongens die gekke T-shirts dragen
om hun knokigheid te verbergen, of als giechelende meisjes met witte sokjes aan en een
speldje in de haren omdat niemand op die beugel zou letten. Leugentjes zijn zo mooi als
een tuiltje verse bloemen die geuren naar geluk en een fijn leven.
ondanks het zwakkere licht is het toch nog een mooi plaatje geworden
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment