Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Druppelgrootte en afbeelding heel goed zo.
Dit beeld van de druppel hangend boven het wateroppervlak zoals bij je Calimero en dan heb je een mooi totaalbeeld denk ik.
Ik weet niet in hoeverre er dan nog te experimenteren is met kleur voor het wateroppervlak om het helemaal super te maken.
Je Calimero hing net te klein onderaan in beeld in de druppel. Hier heb je hem mooi centraal te pakken. Indien dit een crop is weet ik niet hoe de beeltenis en het effect overkomt in een totaalbeeld. Een druppel is en blijft aan de kleine kant natuurlijk.
Druppelgrootte en afbeelding heel goed zo.
Dit beeld van de druppel hangend boven het wateroppervlak zoals bij je Calimero en dan heb je een mooi totaalbeeld denk ik.
Ik weet niet in hoeverre er dan nog te experimenteren is met kleur voor het wateroppervlak om het helemaal super te maken.
Je Calimero hing net te klein onderaan in beeld in de druppel. Hier heb je hem mooi centraal te pakken. Indien dit een crop is weet ik niet hoe de beeltenis en het effect overkomt in een totaalbeeld. Een druppel is en blijft aan de kleine kant natuurlijk.
Grtz,
kurt
Is voor volgende week. Kwestie van bezig blijven.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Fijn experiment, zie al naar de grotere versie uit.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment