Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Infuus boven mijn opvangbak op +/- 20 cm.
Gekleurd papier aan de achterkant en daar op geflitst ( M 1/64 ev -0.7 ) via de cactus.
Opname op continue en wat geluk. Rest kan je lezen in de exif.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Infuus boven mijn opvangbak op +/- 20 cm.
Gekleurd papier aan de achterkant en daar op geflitst ( M 1/64 ev -0.7 ) via de cactus.
Opname op continue en wat geluk. Rest kan je lezen in de exif.
De spiegeling vind ik hier wat minder en had gerust uit beeld mogen zijn. Hoewel de voorgrond ook knap van kleur en textuur is. Maw: de spiegeling eruit en de rest hetzelfde
Scherpte van de druppel is hier ook heel knap. Mooi gedaan.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Amai, da's knap gepoetst.
Aan de ene kant mis je nu wel iets omdat je het origineel kent, maar ik vind de update heel geslaagd
Alle aandacht naar die knappe, scherpe druppel en puntige waterkegel met een mooie gekleurde omgeving.
Hier gaan de meningen over verschillen natuurlijk. Voor mij in elk geval de update
Comment