Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
dit slakje liet zich aan een draadje
op slakkentempo naar onder zakken
heb zo iets nog nooit gezien
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
idd bouk, voortplanting, ze maken een taaie slijmdraad waar ze met twee aanhangen en dan begint het knuffelen... kan behoorlijk lang duren (op een slakkengangetje vermoed ik) op een bepaald moment komt het voortplantingsorgaan uit hun, jaja, hoofd. En die voortplantingsorganen worden op zich dan ook nog eens verstrengeld... Best wel leuk en mooi om te zien (een maandje geleden nog thuis gezien)
Maar dit is een mooie foto, Echt waar
De gustibus et coloribus non est disputandum
Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes
Mooie waarneming en klasse foto!
Kleur van de achtergrond laat het onderwerp nog meer uitkomen.
Omkadering maakt het beeld af.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Hee, speciaal ! En nog nooit gezien !
Ik wist niet dat slakken aan draadjes konden hangen om het "liefdesspel" te bedrijven...
Vooral een heel documentaire plaat dan ?
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
heel mooie opname hoor.
dat dit met sex/voortplanting te maken heeft, weten volgens mij de meeste mensen niet eens!
grt,bouk.
zo zie je maar dat je hier steeds weer wat bij leerd dank je bouk ik wist het niet
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment